Mobile menu

Haridusasutuse juhile ja haridusspetsialistile

Karin London

Karin LondonKarin London on töötanud koolitaja ja superviisori/coachina 25 aastat, seeniorsuperviisor ja coach 2016 aastast. Aastatel 2010-2017 õpetas ta  Moreno Supervisiooni- ja Coachingu Koolituskeskuses superviisoreid ja coache ning kovisiooni süsteemide arendamist. Ta on  kirjutanud vastavasisulisi artikleid, mis on avaldatud Äripäeva Juhtimise Käsiraamatus, Directoris jne.

Karin on õppinud Tartu Ülikoolis esimese haridusena eripedagoogigat ja töötanud Mainori Kõrgkooli meeskonna juhtimise ja juhtimispsühholoogia õppejõuna. Ülikooli ajal alustas ta psühhoteraapia õpinguid psühhodraama alal, pärast seda NLP, pereteraapia, pere- ja organisatsiooni konsteallatsioonide- ning teiste teraapiate alal. Neid võtteid ta coachingu läbiviimisel ka kasutab.

Karin on läbinud  superviisori ja coachi õppe kaks korda:  ANSE rahvusvahelistele standarditele vastava superviisori ja coachi väljaõppe koostöös Institut für Supervision Organisation Kommunikation der Rote Faden ja Tallinna Ülikooliga ning Helsingi Psühhodraama Instiduudi superviisori- ja coachi väljaõppe (teine kord olles ka õppesuperviisor).

Coachingu- ja koolitusalast koostööd on Karin teinud teinud paljude avaliku ja ka erasektori organisatsioonidega, mis tegutsevad erinevates sfäärides – alates sotsiaalvaldkonnast, haridusest- ja tervishoiust kuni ärini. Viimased aastad on ta töötanud palju eesti erinevate asenduskodudega nii laste-, koostöö-  kui ka juhtimisvaldkonnas. Oma spetsiifikaks peab ta organisatsiooni juhtimise ja toimimise nii teadlike kui ka alateadlike “seaduste” tundmist ja töötab hierarhiatest tulenevate probleemidega. Karin töötab ka kõikvõimalike varjatud dünaamikatega ja nendest tulenevate raskustega organisatsioonis,  muutuste juhtimisega ning meeskonna kaasamisega. Lisaks on tal pikaajaline kogemus kaasava juhtimise printsiipide, juhi kompetentside ning eesmärkide saavutamisega töös.

Valdkonnad:

  • Muudatused ja stressijuhtimine kriiside ajal
  • Muutused organisatsioonide ja meeskondade tasandil – uute kolleegide lisandumine, vanade lahkumine ja organisatsiooni raskused tulenevalt muutustest.
  • Süsteemsed muutused juhi isiksuslikul ja professionaalsel tasandil – eneseanalüüsi- ja reflektsioonioskuse arendamine, juhi jõustamine + juhi kompetentsid
  • Töö juhi , meeskonna- ja organisatsiooni missiooni, visiooni ning eesmärkidega, vastavate metoodikate tundmine. Tegevuskavade koostamine.
  • Konfliktide lahendamine ja modereerimine meeskonna – ja organisatsiooni tasandil
  • Tööstress – selle põhjuste läbitöötamine isiklikul, meeskondlikul ja organisatsiooni tasandil.
  • Organistastiooni kultuuri arendamine ja mõjutamine
  • Organisatsioonide ja üksuste ühinemised – nendest tulenevad muutused, stress ja raskused

Company contact info

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Внимание! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.